Де розташований магазин?
Di Volio- це інтернет-магазин, який має лише віртуальну адресу - divolio.com.ua.
Чи є можливість оглянути товар в фізичному магазині?
Ми здійснюємо продаж лише через інтернет-магазин і маркетплейси. Проте у нас є магазини-партнери у всій Україні, які торгують продукцією Di Volio у своїх фізичних магазинах. Якщо ви хочете оглянути товар до покупки, повідомте про це менеджеру, і він підкаже, чи є виставковий зал або шоурум із нашими меблями у вашому місті.
Хто виробник товару?
Марка Di Volio зареєстрована в Італії та має свої представництва у таких країнах, як Німеччина, Франція, Польща, Чехія та Україна. Виробництво та збірка обладнання відбувається на заводах в Китаї.
Яка гарантія на товар?
Всі наші товари забезпечені фірмовою гарантією терміном на 2 роки. Уся інформація про замовлення зберігається в нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити жодних зайвих дій, шукати та надсилати документи - просто зазначте дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно-транспортної накладної. Якщо ви хочете отримати гарантійний талон, будь ласка, повідомте про це менеджеру, тоді ми вкладемо його у посилку.
Чи має товар сертифікат?
Уся наша продукція має європейські сертифікати, що підтверджують її якість та відповідність до санітарно-гігієнічних норм. Ви можете попросити менеджера надіслати скан-копію сертифікату вибраного товару на електронну скриньку.
Що робити, якщо в замовленні немає гарантійного талона?
Ми працюємо за європейським зразком і не обтяжуємо вас зайвими документами. Дані про всі замовлення зберігаються у нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити жодних зайвих дій, шукати та надсилати документи - просто зазначте дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно-транспортної накладної. За потреби ми можемо виписати фізичний гарантійний талон і покласти його в посилку, просто скажіть про це менеджеру під час підтвердження замовлення.
Чому я не можу додзвонитися?
Інфолінія працює в певні години: з 9:00 до 18:00 у будні, субота та неділя - вихідні. Часто переговорами зайняті всі менеджери відразу. Тоді вам варто зателефонувати за кілька хвилин або звернутися на пошту info@divolio.com.ua.
Я не можу оплатити замовлення, що мені робити?
Перш за все перевірте правильність введених даних, дізнайтеся, чи немає жодних ускладнень у роботі зі сторони банку. Якщо ви здійснюєте оплату через систему мобільного або інтернет-банкінгу, вам потрібно вибрати вкладку платежів по Україні чи платежів за реквізитами.
Що робити в разі поломки?
У випадку поломки, браку або пошкодження заповніть рекламаційний формуляр на нашому сайті. Зазначте у ньому приблизну дату покупки, прізвище отримувача, контактний телефон або email, опишіть проблему, додайте фото або відео у разі потреби. З вами сконтактується менеджер для обговорення деталей, пояснить, які саме кроки вам потрібно зробити далі. Наш працівник буде інформувати вас про етапи та терміни виконання робіт.
Що робити, якщо товар приїхав пошкодженим?
Якщо під час огляду товару на пошті були виявлені пошкодження, будь ласка, повідомте нас про це, складіть претензію Новій Пошті про стан товару, і ми замінимо товар на аналогічний новий або ви можете відмовитись від отримання посилки. Будь ласка оглядайте товар при отриманні в присутності працівника Нової Пошти, перевіряйте відсутніть механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару. Інтернет-магазин Di Volio не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Цінуємо наших клієнтів і захищаємо ваші покупки.
Який перевізник доставляє товар?
Доставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта".
Чи можлива доставка кур'єром на адресу?
Ваше замовлення може бути доставлене до дверей будинку в будь-якому куточку України. Прохання враховувати, що перед виїздом з вами сконтактується кур'єр для уточнення зручного часу доставки, тому вам потрібно бути на зв'язку цього дня. При необхідності доставки замовлення до дверей квартири потрібно додатково повідомити менеджеру магазину під час оформлення замовлення.
Як відстежити замовлення?
Після відправлення замовлення вам буде надіслано за допомогою СМС номер товарно-транспортної накладної, за яким ви зможете відстежувати замовлення тут
Що робити, якщо я не отримав номер ТТН "Нової Пошти"?
Якщо номер накладної мав надійти на електронну скриньку, перед усім, перевірте, чи не потрапив лист у спам. Відправлення відбуваються з 12:00 до 13:00, до цього часу ТТН може ще не бути сформована. Коли надходить дуже багато замовлень, на їхню обробку може знадобитися більше часу, тому радимо зачекати хоча б до 15:00. Якщо ні СМС, ні лист із номером декларації все-таки не прийшов, зателефонуйте або напишіть нам, щоб менеджер надіслав його повторно.
Чи можна змінити адресу/дані отримувача товару на пошті?
Така можливість є. Зателефонуйте нам, зазначте, які саме дані потрібно змінити, і ми передамо цю інформацію компанії-перевізнику.
Чи можна самостійно забрати товар?
Ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину, тому можливості самовивозу товару немає.
Чи можна замовити деталі/запчастини?
Запчастини до товару можна замовити в телефонному режимі або написавши на електронну пошту. Менеджер повідомить про наявність, вартість і терміни доставки.
Чи можна замовити послугу збирання меблів?
Наші меблі доволі прості у збиранні, до кожного товару додана інструкція з ілюстраціями, де детально описаний кожний крок збирання. Якщо вам потрібна допомога майстра, повідомте про це менеджеру, який перевірить, чи є потрібна людина у вашому місті, та сконтактує її з вами.
Чому немає інструкції українською чи російською мовою?
Ми не порушуємо заводське пакування, тому ви отримуєте ту інструкцію, яку поклав виробник. Ми самостійно здійснюємо переклад інструкцій і залюбки надішлемо його на вашу електронну скриньку, якщо варіант українською чи російською мовою вже готовий для вашого товару.
Чи можна використовувати це обладнання в школах, офісах, готелях тощо?
Ми надаємо гарантію тільки для особистого некомерційного використання. Основне призначення всієї нашої продукції - виключно домашнє. У разі, якщо наша продукція використовувалася поза домом (школи, офіси, готелі, кафе, ресторани і інше комерційне використання), гарантійне обслуговування і при необхідності ремонти надаються платно за рахунок покупця.
Як дізнатись інформацію щодо співпраці?
Якщо ви хочете з нами співпрацювати, надішліть лист із відповідною інформацією на електронну скриньку b2b.divolio.info@gmail.com.
Як скасувати замовлення?
Скасувати замовлення можна за телефоном 0 800 334 256 або надіславши листа на електронну скриньку info@divolio.com.ua.