Умови гарантійного обслуговування:
Гарантійне обслуговування не здійснюється з разі:
Умови здачі товару в ремонт:
При пересиланні товару на гарантійний ремонт або обслуговування, товар повинен направлятися в розібраному вигляді, в оригінальній упаковці, зі збереженням усіх елементів, інструкції, надійно упакованим, щоб убезпечити товар від пошкодження. Без обрешітки або палетування.
Вартість доставки на гарантійне обслуговування оплачує клієнт, і після виявлення причини поломки, і визнання випадку гарантійним - ми компенсуємо Покупцеві вартість пересилки до нас. У разі визнання випадку не гарантійним - всі витрати, пов'язані з транспортуванням і ремонтом оплачує покупець.
Обмін і повернення товару:
Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів при дотриманні наступних умов:
Увага! Доставка в разі обміну товару належної якості або його повернення здійснюється покупцем за свій рахунок.